23 Mayıs 2012 Çarşamba

English Home'un Cupcake Koleksiyonu

Türkiye'de Cupcake temalı bir şey bulmak eskiden çok zorken artık değil :) Yavaş yavaş markalar Cupcake temasını ürünlerinde kullanmaya başladılar ki bu beni ve Cupcake aşıklarını çok mutlu ediyor... English Home mükkemmel bir Cupcake Koleksiyonu çıkartmış. Ben bütün hepsini çeyizime kaldırılmak üzere aldım :) Seçim yapmaya çalıştım ama yapamadım çünkü hepsi birbirinden güzeller... Aldıklarımı bir de sizinle paylaşmak istedim. 

Çay Saatlerinizi keyiflendirecek bu takımla başlayalım...


Cupcake Yastık


Cupcake Nevresim Takımı


Cupcake Keten Runner


Cupcake Çarşaf ve Yastık Kılıfı


Cupcake Albümler




Ayrıca minik bebekler de unutulmamış...


Cupcake bebek kıyafetleri


Cupcake kapı önüne koyulacak ağırlık


Cupcake bardak altlığı


Cupcake 3'lü tepsi


Cupcake 3'lü çok amaçlı kutu


Cupcake telefon rehberi ve Cupcake defter
Ben defteri Cupake tariflerimle doldurdum:)



Cupcake peçetelik
İçindeki peçete ama peçeteliğin içi de cupcake desenli

Ve annemi model olarak kullandım:)) Cupcake önlük, eldiven, fırın tutacağı, amerikan servisi, ve masa örtüsü hepsini alırsanız mutfak takımını benim gibi kurmuş olursunuz :)


Hiç yorum yok: