1 Eylül 2015 Salı

Blog'a geri dönüş


Uzuuun bir aradan sonra blogumu çok özlediğimi fark ettim ve tekrar yazmak istediğimi fark ettim. Fotoğrafını görmüş olduğunuz minnoş benim kızım Mira. Ben dünyanın en güzel varlığına sahip oldum onun sayesinde. Şuan 14 aylık ve hayatım Mira'dan önce ve Mira'dan sonra olarak ikiye ayrılır. Onun öncesinde ben bambaşka bir hayat yaşamışım. Hep eksikmişim.  Şuan onun sevgisi hayatımdaki bütün boşlukları doldurdu. Mira'm olsun bana yeter. Onunla anne oldum ben, anne ne demek öğrendim, koşulsuz şartsız sevmek, çıkarsız yanında olmak ne demekmiş hepsini anne olduktan sonra öğrendim ben. Eskiden ilgilimi hiç çekmeyen bebek mağazaları, kıyafetleri, oyun alanları ,emzirme odaları şuan favori mekanlarım oldular:) Ve anne olmak demek bütün bunlardan hiç şikayetçi olmamak demekmiş, bunu da öğrendim.Allahım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın. Bana hayatım boyunca unutamayacağım bir hatıra bıraktığı için sevgili Çağdan Montaş'a http://cagdanmontas.com/ çok teşekkür ederim. O kadar güzel bir doğum hikayesi yaptı ki bize hala her izlediğimde gözyaşlarımı tutamıyorum.  Siz de izleyin bakalım bloga dönüş hediyemiz olsun:)

Mira Acar doğum hikayesi için tıklayınız.

Hiç yorum yok: